Mic tratat de utilizare a dictaturii

Cand citesti despre vremurile terorii,de epoca lui Stalin,de politica de exterminare a lui Hitler sau revolutia culturala a lui Mao,ceea ce te uimeste este cum fortele represive sunt depasite cu mult de cererile publicului ,a se citi popor,pentru intensificarea represiunii.Poate te gandesti ca in birourile KGB se statea si se cautau motive pentru arestarea oamenilor...ei bine,nu! Mai bine va imaginati ca aveau de citit sute si sute de scrisori ale unor vecini acuzand alti vecini de cele mai urate crime,infractiuni sau scrisori furioase care reclamau ca fortele de ordine nu impun mai dur regulile si nu se construiesc mai multe inchisori
Odata ce ai un sistem social ce arata ca pedepsele severe aplicate celor POSIBIL vinovati constituie un benefeciu pentru toti " ne ajuta pe toti",ai dezlantuit tot ce e mai rau in om!
Totul incepe cu sloganuri dragute, "suntem toti impreuna","solidaritate pentru toti",ca sa escaladeze la condamnarea publica a celor care nu respecta noile reguli pana la aplicarea fortei legii,totul in numele luptei contra pandemiei,desigur!
Am scris un articol "Idiotul util al Europei" ,articol al carui rulaj nu l am anticipat.E o opinie,un fel de a pune niste intrebari,de a deschide ochii! Evident,nu era scris cu scopul instigarii sau al prozelitismului.Pentru Dumnezeu,e doar o opinie ( argumentata,evident,pentru ca am folosit studii oficiale,publice,surse la indemana oricui),nu intentionez sa fac o miscare de rezistenta! Ce a urmat depaseste orice imaginatie! O dictatura a unanimitatii,a maniei proletare! Am primit foarte multe mesaje apreciative,nu asta e ideea,ca pot accepta foarte usor critica ,polemica.Ceea ce m a uimit si socat a fost un raspuns disproportionat al unora ,de tip securist ,care m au acuzat de diverse( comunista,sputnik,proasta etc) pana la amenintarea cu denunt catre autoritati!! Pentru instigare!! Nu stiam ca deja suntem intr o dictatura a IDEII UNICE,iar cine nu crede trebuie aspru sanctionat! Cine sunt eu? O anonima! Dar chiar asa sperie orice om care pune intrebari? Nu mai am voie sa fiu dubitativa,sa pun la indoiala ca sunt pasibila de pedeapsa autoritatilor? Pentru ce? Vedeti,asa functioneaza dictatura,prin delatiune..
Ce am scris eu ? Ori e carantina si izolare pentru toti,ori pentru Germania o dam dracu' de stare de urgenta.Raspuns: un hate proletar,ca imi bat joc de autoritatea statului.Nici vorba.Stiati ca cetatenii ROMANI care merg in Germania sa lucreze trebuie sa respecte distantarea sociala fata de nemti ( sa nu i imbolnaveasca ,desigur!) ,dar intre ei stau la gramada?? Ce am mai scris? Ca bancile vor lua dobanda la dobanda.Am mintiti? Ca tot ce este tratament pentru acest virus e insuficient studiat ,fiind un virus nou,se cauta tratamentul optim din mers,medicii facand eforturi gigantice.Iarasi hate imens,denunt ca instig,ca dezinformez,ca oamenii se iau dupa mine..Reveniti va! Am folosit un studiu oficial,toti suntem in aceeasi situatie! Ce am mai scris ? Ca se taie padurile! Si nu i asa? Ca s a distrus economia! S au pierdut intr o luna 200.000 locuri de munca ,cam cate s au creat in 3( trei) ani! Ca in Suedia nu s a inchis nimic.Mint? Deci,unde e minciuna mea si dezinformarea??? Pe cine si cum instig?
Concluzie: Dictatura asa incepe,cand emitentul unei idei cu care nu esti de acord,care nu e pe valul comun,acceptat,politically correct,trebuie condamnat public,jignit si ,desigur,denuntat la autoritati ! Sa si bage mintile in cap!
O gospodina care inspaimanta nu numai aragazul ,dar se pare ca instiga toata Romania! Che Guevara e mandru de mine! Intre doua tocanite mai fac si cate o revolutie!
Nu m ati nimerit,nu mi e frica!

 

Comments

Popular posts from this blog

Regatul proștilor

O propunere de nerefuzat

O ultimă vară calmă