Sah mat

 

Am o dilema: mai ucide sau nu coruptia? De ce am dilema? Am niste date,vi le arat,date care,ce sa vezi,arata un delir pandemic de mafioteala,de furt din bani publici...totusi,eu stiam ca ciuma rosie e corupta ( si da,este! ) ,nu pot crede ca si peneleul face astfel de gesturi! Iar sa aud ca si la usr e tot cu coruption ,e un soc!!
Datoria publica a ajuns la 40 % din PIB( la 45 %,
ca sa stiti ,se aprinde becul rosu)..Ce am facut de am crescut asa? 10 autostrazi? 10 spitale? Am aterizat pe Marte? 430 miliarde lei avem de plata toti.Iar Catu Sah Mat a reusit performanta sa se imprumute in 7 luni 130 miliarde lei,cam cat a luat pesedeul in 3 ani.E buun Catu! 1000 euro pe secunda! Si da,absolut,PSD e de vina!
Deficitul este 8,7%.Vi se par vesti proaste? Cititi mai jos..
Curtea de Conturi ( alt dusman al poporului,alaturi de CCR si Avocatul Poporului) a scos un raport ( pesedist,clar!) ca in trei luni de pandemie 700 ( sapte sute!) de milioane lei au fost abateri contabile si prejudicii.Adica furt! Exemple? La Cluj( daaa,Cluj,unde i Boc ) s au cumparat masti cu preturi de 150 de ori mai mari.Unifarm companie a Ministerului Sanatatii a vandut catre Ministerul Sanatatii masti la suprapret...Deci,mai ucide coruptia?? Tot raportul Curtii de Conturi arata nereguli majore si in gradina lui Arafat.Vai,dusmanii pandemiei ataca eroii guvernamentali ce ne apara de virus.
Chinuiala mare cu pensiile si alocatiile.Cresterea ,daca scadem rata inflatiei,e mica.Iar la profesori s a incheiat jocul.Nimic.Poate eu am halucinatii,dar nu ne ziceau ei ca banii de pensii,de alocatii si pentru profesori sunt prinsi in buget?? Cred ca nu stiu eu ,ca sigur ministrii pnl nu mint.Nuu? Doar scarbele pesediste mint.
Si ma bucur foarte multe ca PNL are demnitate si nu ia primari de la PSD.Asa i? Nu ia mai putin de 128..pana acum.
Usr ul nu i asa.Nu! Nu exista un deputat Stelian Ion care si a luat casa prin documente false.Nuu..ca ei e puri.Nici o doamna Ciceala la sectorul 3 care planteaza pomisori ,iar acasa are firma de exploatare a lemnului ,adica furat,defrisat padure.Astia s corecti..
Las pe final pe dna Pepsiglas.Are dreptate cu Laserul de la Magurele.Afara cu savantul..Huo! La cati savanti avem,nu i problema! Ce pepsiglasu' ei! Ati vazut ce treaba buna a facut fina ei la DSP Bucuresti.
Cat despre PSD.No comment.Isi merita soarta!
Sa votam zic! Ne ajuta presa sa alegem! Care presa? Aia imaculata si echidistanta,n o stiti? Cea cu 40 milioane date de guvern!
O coruptie si o imbecilitate transpartinica!
Sah mat!
M am lamurit! Coruptia NU ucide! Pasivitatea noastra ,da! Pe noi!
LE Inteleg de la un cititor ca Stelian Ion,deputatul userist,a adus ,intr o conferinta de presa,documentele originale si justificative pentru garsoniera.Deci chiar are o problema de sanatate.

Comments

Popular posts from this blog

Regatul proștilor

O propunere de nerefuzat

O ultimă vară calmă